Pracownik Biura Obsługi Klienta - Toruń

03.03.2014

InPost jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim. Dzięki pasji i zaangażowaniu blisko 7000 Zespołu wspólnie rozwijamy nowoczesne usługi pocztowe. Jesteśmy laureatem międzynarodowej nagrody World Mail Awards 2010 i 2011 oraz nagrody Dobry Wzór.

 

Tworzymy zgrany zespół pasjonatów, w którym chętnie przyjmiemy osobę na stanowisko:

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA

MIEJSCE PRACY: Toruń

REGION: Kujawsko-Pomorski

TWOJE ZADANIA:

  • przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania Klientów,
  • terminowa obsług zgłoszeń,
  • monitorowanie oraz sumienne wyjaśniania i opiniowani zgłoszeń,
  • wysokiej jakości rozpatrywanie oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji, do właściwej oceny rozpoznowanego zgłoszenia,
  • codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail,
  • dostarczanie Klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług.

OCZEKUJEMY:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta,
  • ogromnej dawki entuzjazmu i pozytywnego myślenia,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • gotowości do pracy zmianowej w godz.  7.00  -  22.00,
  • zaangażowania i przejawiania inicjatywy,
  • energii  i charyzmy w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałości w pokonywaniu trudności,
  • samodzielności i odpowiedzialności,
  • odporności na stres,
  • znajomość aktów prawnych (np. Ustawa Prawo Pocztowe, Kodeksy: Postępowania Cywilnego, Karnego i Administracyjnego regulujących funkcjonowanie rynku pocztowego) – będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane osoby z wykształceniem prawniczym bądź / i studenci starszych roczników Wydziałów Prawa.

OFERUJEMY:

  • możliwość samorealizacji,
  • rozwój wśród  profesjonalistów-pasjonatów,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasie pracy LUB, w zależności od dwustronnych potrzeb,  bardziej elastyczne formy współpracy,
  • perspektywę rozwoju zawodowego w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się Grup w Polsce.

CV proszę przesyłać na adres: rafal(at)zgorzelski-consulting.pl wpisując w temacie "Pracownik Biura Obsługi Klienta". Termin nadsyłania zgłoszeń: 10 marca 2014.

Koniecznie dodaj klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)”

Jednocześnie informujemy, że bez powyższego oświadczenia oferta pracy niestety nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Powodzenia!




© copyright 2011 by InPost.pl

InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, Numer KRS 0000442032, prowadzony przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia, Wydział XI Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 10.000.000 PLN, NIP: 679-308-76-24

realizacja: trendmaker.pl


Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ